Leírás

Kezdő íróként ezt a blogot szemeltem ki, hogy megosszam írásaimat a nagyközönséggel. Ezen kívül mások írásairól is találhattok itt kritikákat, és az általam olvasott, írást segítő anyagokból is fogok szerintem hasznos összefoglalókat írni. Végül pedig, mivel szociológus vagyok, senki sem menekülhet a társadalomtudományi írásaim elől sem. Várom a véleményeket! :)

Friss topikok

Pályázatok: május

2014.05.15. 21:13 Developer Pixie

Nehéz helyzetben vagyok novella-ügyileg. Van ugyanis egy-kettő, amit szívesen feltennék ide, de mivel mindegyik éppen pályázatra van benyújtva, nem tehetem. 

Ezért úgy gondoltam, akkor bemutatom a pályázatokat legalább, amikre elküldtem őket. 

Van ez a Minikrimi nevű pályázat, ami folyamatosan fogad novellákat, nevéből adódóan kitalálható, hogy bizony krimiket, ráadásul hátránya a dolognak, hogy nagyon rövidnek kell lennie (max. 5000 karakter). Erre küldök két novellát is, ha ötlet van, akkor gyorsan össze lehet dobni a munkát, ajánlom mindenkinek. Itt van neki bővebb leírása: http://www.pafi.hu/_pafi/palyazat.nsf/1e4c55075207f1ddc12574ec0055cfeb/d8ca51ea1b479d67c1257c32002d886a?OpenDocument

 

A másik egy komolyabb pályázat, az AVANA Egyesület sci-fi pályázata. Itt már nagyobb lélegzetvételű, és sci-fi zsánerű történeteket várnak, ez utóbbi egyrészről megkönnyíti az írást, ha szereti valaki a műfajt, másrészről pedig be is határolja a lehetőségeket, ha valaki nincs oda érte. Én szeretem, így az egyik novellámat, ami már szerencsére kész volt egy ideje, de nem tudtam mit kezdeni vele, gyorsan be is küldtem. Ezért ti nem olvashatjátok. Még. 

Bővebb infó: http://preyer.avana.hu/?page_id=639

 

Most pedig éppen készülök egy harmadik pályázatra, ami a M.A.G.U.S. szokásos, (majdnem) minden évben megrendezett novella pályázata. Nagyon tetszik a téma, meg mostanában bele is cseppentem a világba elég erőteljesen, így testhezállónak érzem a feladatot. Ráadásul a zsáner a fantasy, ami miatt már előre arcon pörgök, annyira imádom. Ha valakit esetleg felcsigázott, itt olvashat róla: http://www.fantasycentrum.hu/node/707

 

Remélem hamarosan olvashatjátok a műveimet, ha megjelentek akkor azért, ha meg nem, akkor úgyis felteszem ide, szóval azért. :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://irasos.blog.hu/api/trackback/id/tr186172084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása